payamarketing

ساخت وبلاگ

آیا ایرپادهای اپل به گوشی های اندرویدی متصل می شوند؟

بسیاری از افراد هنگام خرید تلفن همراه، مزایا و راحتی اندروید را به آیفون ترجیح می دهند و گوشی اندرویدی برای کاری که می خواهند انجام دهند مناسب تر است. اما از طرفی به دلیل کیفیت بالای ایرپادهای اپل، این افراد این هندزفری های بلوتوث را به مدل های دیگر ترجیح می دهند.

 

برای بسیاری از این افراد این سوال پیش می آید که آیا هندزفری بلوتوث اپل قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی را دارد یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ راهی برای اتصال هندزفری بلوتوث اپل به گوشی های اندرویدی وجود ندارد. اتصال AirPods به آیفون آسان نیست، اما امکان اتصال آنها وجود دارد.

 

در ادامه آموزش اتصال هندزفری اپل به گوشی های اندرویدی و نرم افزار کاربردی بهبود عملکرد هندزفری بلوتوث را به شما معرفی می کنیم.

 

نحوه اتصال Apple AirPods به گوشی اندروید

برای اتصال AirPods به گوشی اندرویدی خود ابتدا به قسمت بلوتوث گوشی خود رفته و بلوتوث را روشن کنید.

قاب AirPods را به گوشی خود نزدیک کنید و درب آن را باز کنید و دکمه پشت قاب را فشار دهید تا نور سفید شروع به چشمک زدن کند.

 

به احتمال زیاد نام Airpod را در لیست بلوتوث خواهید دید، روی آن ضربه بزنید تا Airpod به تلفن اندرویدی خود متصل شود.

 

مشکلات احتمالی هنگام اتصال AirPods به اندروید

اگر با رعایت روش بالا برای اتصال AirPods به اندروید قادر به اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی اندرویدی خود نیستید، می توانید از روش های زیر برای حل مشکل استفاده کنید.

1- اتصال AirPods به گوشی دیگر

اگر قبلا ایرپاد خود را به گوشی دیگری وصل کرده اید و این گوشی در نزدیکی شماست، احتمال اتصال ایرپاد به گوشی قبلی شما زیاد است، بنابراین توصیه می شود قبل از هر کاری ایرپاد را به همراه قاب آن ریست کنید.

 

برای این کار دکمه پشت ایرپاد را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا دستگاه ریست شود و دستگاه های متصل به ایرپاد را کاملا جدا کنید.

 

سپس با توجه به روشی که در ابتدای مطلب ذکر شد، به راحتی می توانید گوشی اندرویدی خود را به ایرپاد متصل کنید.

2- بلوتوث گوشی خود را ریست کنید

در برخی موارد می توان با خاموش و روشن کردن بلوتوث گوشی تداخل را برطرف کرد و دستگاه هندزفری را پیدا کرد.

 

3- باتری ایرپاد کم است

گاهی اوقات دلیل اینکه هندزفری بلوتوث را به گوشی اندرویدی خود وصل نمی کنید این است که باتری هندزفری تمام شده است. می توانید ایرپادهای خود را شارژ کنید و دوباره امتحان کنید تا ببینید که آیا این مشکل ناشی از باتری خالی هندزفری است یا خیر!!!

نحوه شارژ AirPods

می توانید هندزفری را به دو صورت شارژ کنید. هندزفری داخل کیس است، هندزفری داخل کیس نیست.

 

اگر کیت هندزفری داخل کیس باشد، دستگاه همراه با هندزفری ها شارژ می شود، اما اگر کیت هندزفری داخل دستگاه نباشد، کیس جداگانه شارژ می شود.

 

هنگام شارژ دستگاه شما دو حالت وجود دارد. اگر چراغ روی کیس سبز باشد به این معنی است که شارژ کامل شده است.

 

اما اگر چراغ دستگاه کهربایی یا زرد باشد به این معنی است که دستگاه کم است و نیاز به شارژ دارد.

نرم افزار مناسب برای استفاده از تمامی امکانات AirPods در اندروید

برای استفاده از تمامی ویژگی های AirPods در اندروید، باید نرم افزار اضافی را برای فعال کردن این ویژگی ها نصب کنید.

 

بدون نصب هیچ نرم افزار کمکی، قطعا یک هندزفری بلوتوث ساده به گوشی خود متصل هستید و حتی میزان باتری هندزفری بلوتوث را هم نمی بینید.

برای مشاهده نرم افزار های کمکی می توانید مقاله ی کامل نحوه اتصال ایرپاد به اندروید را در وبسایت کالانه مشاهده کنید .

بسیاری از لوازم جانبی اپل و هندزفری های اپل را می توانید از وبسایت کالانه مشاهده بررسی مقایسه و خرید کنید .

منبع : وبسایت کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 8864 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 17:41

آژانس دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چندین دهه است که فعال بوده و بخشی از مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات می باشد، دیجیتال مارکتینگ فعالیت های گسترده ای دارد و برای هر کسب و کاری بسیار مفید است. در این مقاله در مورد فعالیت ها و ابزار دیجیتال مارکتینگ آن صحبت خواهیم کرد.

 

درباره بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید!

آژانس دیجیتال مارکتینگ

تعریف واحدی از بازاریابی اینترنتی نمی‌توان ارائه داد، اما تا حدودی می‌توان گفت: «بازاریابی دیجیتال شامل کلیه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند اینترنت، وب، موبایل و غیره انجام می‌شود. .

 

دیجیتال مارکتینگ حرفه جدیدی نیست و از زمانی که رادیو شروع به کار کرد و مردم فهمیدند که می توان به کمک رادیو بازاریابی کرد و اولین تبلیغات را تهیه کردند، حرفه دیجیتال مارکتینگ هم شروع شد.

پس از اختراع رادیو، تقریباً 10 سال طول کشید تا تقریباً همه مردم از آن استفاده کنند و پس از آن مدیران تجاری شروع به فکر کردن به تبلیغات خود در رادیو کردند. اولین تبلیغی که از رادیو پخش شد مربوط به اجرای یک اپرا بود که بلیط های آن خیلی زود فروخته شد و بازاریابی دیجیتال از آن روز شروع شد.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی ابزارهای خاص خود را دارد و می توان از هر کدام برای ارائه خدمات مختلف استفاده کرد. ابزارهای بازاریابی اینترنتی عبارتند از:

 

تحلیل داده ها

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بازاریابی ایمیلی

بر روی Classifieds کلیک کنید

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی و تحلیل آن

ارسال اعلان‌های فشار

انتشار پیام تبلیغاتی

کوتاه کننده لینک

چت آنلاین

در ادامه به توضیح این ابزارهای مختلف می پردازیم:

آژانس بازاریابی

تحلیل داده ها:

پس از اجرای هر طرح تبلیغاتی باید با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها، طرح را بررسی کنیم تا ببینیم آیا اثربخش بوده است یا خیر. اگر موثر نیست، به دنبال راه حل باشیم. با تجزیه و تحلیل صحیح آن می توانید کمک قابل توجهی به توسعه طرح تبلیغاتی خود کنید. ابزار تجزیه و تحلیل داده ها شامل موارد زیر است:

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل:

 

این یکی از پرکاربردترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و اثربخشی آن برای برخی افراد غیر قابل باور است. کاربردهای آن شامل موارد زیر است:

 

کاملا رایگان است

شما می توانید رفتار مخاطبان وب سایت خود را بررسی و تحلیل کنید

به شما نشان می دهد که هر یک از بینندگان شما چگونه وارد وب سایت شما شده اند

گوگل آنالیتیکس گزارش های زیادی ارائه می دهد و ابزار بسیار مفیدی است.

مهره:

 

متریکس یکی از ابزارهای ایرانی است که کمپین های موجود در هر یک از کانال ها و شبکه های اجتماعی را به عنوان شخص ثالث تحلیل می کند و گزارشی شفاف و کاملا بی طرف ارائه می کند. این شمارنده می تواند در موارد زیر به ما کمک کند:

 

هر یک از کاربران شما از چه منبعی استفاده می کنند؟

کاربران شما چه ویژگی ها و رفتارهایی در اپلیکیشن دارند؟

آیا قوانین جذب کاربران جدید از طریق کمپین های تبلیغاتی نقض شده است؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو یکی از مواردی است که همه صاحبان کسب و کار به آن توجه کرده اند زیرا همه علاقه مند هستند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرند و کسب و کار خود را تبلیغ کنند.

 

بازاریابی ایمیلی

اگرچه ایمیل سابقه طولانی دارد و سرعت رشد فناوری بالا است، اما بازاریابی ایمیلی هنوز بخش بزرگی از بازاریابی دیجیتال است که یکی از انواع بازاریابی دیجیتال است و بازده سرمایه خوبی دارد و هر سال 4 درصد رشد می کند. .

 

تبلیغات کلیدی

از دیگر کاربردهای دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

امروزه استراتژی بازاریابی کاملاً به بازاریابی دیجیتال وابسته است.

• باعث افزایش فروش و در نهایت افزایش درآمد می شود.

• به شما کمک می کند تا برند خود را محبوب کنید.

• به ایجاد روابط بهتر با مشتری و بهبود چشم انداز کسب و کار کمک می کند.

• نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری ایجاد می کند.

• دارای فرصت های شغلی گسترده و پویا.

• به دیده شدن SERP شما کمک می کند.

با توجه به ابزارها و اپلیکیشن های دیجیتال مارکتینگ می توان فهمید که هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، برای پیشرفت روزافزون خود به بازاریابی دیجیتال نیاز دارد.

 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت از جمله بهترین خدماتی است که می توانیم به شما ارائه دهیم به خصوص سئو سایت در مشهد.

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 283 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 16:20

بررسی تخصصی ایرپاد پرو 2

پس از مدت ها انتظار، اپل از نسل جدید AirPods Pro در رویداد اپل که در تاریخ 16 سپتامبر برگزار شد، رونمایی کرد.

در رویداد Far Out اپل که در 16 سپتامبر برگزار شد، علاوه بر سری جدید آیفون 14 و سری جدید اپل واچ، نسل جدیدی از AirPods Pro نیز معرفی شد که AirPods Pro 2 نام دارد. ما به صورت هندزفری پرداخت می کنیم. رهایی.

طراحی ظاهری

شکل و ظاهر ایرپاد پرو 2 همانند نسل قبل یعنی ایرپاد پرو است و تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد.

شاید فکر کنید کم توجهی شرکت ها به طراحی جدید برای آنها یک نکته منفی است، اما گاهی اوقات طراحی ها به گونه ای است که اکثریت کاربران از آنها راضی هستند و تغییر طرح، نادیده گرفتن نظر و سلیقه کاربر است، هرچند این امکان وجود دارد که بسیاری با چنین طراحی های اپل احساس خوبی نداشته باشند.

طراحی گوشی های نسل دوم ایرپاد پرو به گونه ای است که نگرانی شما را از افتادن ایرپاد پرو از گوش شما کاملا از بین می برد و ایرپاد پرو با خط سیلیکونی کاملا در گوش ثابت شده و احتمال افتادن وجود دارد.

تغییراتی را نیز می توان در قاب نگهدارنده AirPods مشاهده کرد که از مهم ترین آنها می توان به نصب بلندگوهایی روی کیس اشاره کرد تا جفت شدن و کم شدن باتری را به شما اطلاع دهند.

یکی دیگر از قابلیت های طراحی شده در Airpod Pro 2 Find My است که به کمک آن می توانید صدای ایرپادهای خود را از هر جایی بشنوید و به راحتی آن ها را پیدا کنید.

ویژگی ها

Airpod Pro 2 از تراشه H2 استفاده می کند که کیفیت صدای بسیار بهتری را نسبت به نسخه قبلی به شما ارائه می دهد.

اپل همچنین مدعی شد که با کمک این تراشه و درایورهای به روز شده، می تواند صدای فراگیر را با توجه به اندازه و شکل سر کاربر تنظیم و پخش کند.

AirPods Pro 2 همچنین از عملکرد بهبود یافته حذف نویز پشتیبانی می کند، که به طور کامل صدای محیط را هنگام گوش دادن به موسیقی و هنگام برقراری تماس تلفنی کاهش می دهد، بنابراین می توانید تجربه شنیدن موسیقی شیرین تر و همچنین تجربه تماس دلپذیرتری داشته باشید. Airpod Pro 2 را با خود حمل کنید.

اپل ادعا کرد که قابلیت حذف نویز Airpod Pro 2 حدود 2 برابر بهتر از نسل قبلی است.

کنترل‌های جدیدی بر روی گوشی‌های Airpod Pro 2 قرار داده شده است که جدیدترین آنها افزایش و کاهش صدا با کشیدن انگشت خود بر روی پایه ایرپاد پرو 2 است. کشیدن انگشت از بالا به پایین باعث کاهش صدا می‌شود و انگشت خود را با کشیدن انگشت روی پایه ایرپاد پرو 2 کاهش می‌دهد. از پایین به بالا باعث افزایش صدا می شود.

Airpod Pro 2 دارای بلوتوث نسخه 5.3 است.

سایر قابلیت ها

هی، سیری همیشه روشن است:

سیری دستیار صوتی گجت ها و به طور کلی محصولات اپل است که به کمک آن می توانید تنها با صحبت با سیری بسیاری از وظایف خود از جمله دریافت تماس، رد تماس، تماس با شخص را به راحتی انجام دهید. ویژه و ….

«Hey Siri» در نسل دوم AirPods Pro همیشه روشن است و فقط با گفتن Hey Siri می‌توانید تماس برقرار کنید، موسیقی پخش کنید و غیره. سیری همچنین می تواند پیام های شما را برای شما بخواند و با صدای شما به آنها پاسخ دهد.

جابجایی بین دستگاه های مختلف:

با Airpod Pro 2 می توانید به راحتی بین دستگاه های مختلف اپل سوئیچ کنید، به عنوان مثال، اگر در حال تماشای ویدیو در لپ تاپ مک خود هستید و تلفن شما زنگ می زند، می توانید به راحتی و به راحتی به تلفن پاسخ دهید. و فیلم متوقف می شود و صدای مکالمه فعال می شود.

باطری

عمر باتری AirPods Pro 2 نسبت به نسخه قبلی AirPods Pro افزایش یافته است. عمر باتری Airpod Pro حدود 4.5 ساعت است و در Airpod Pro 2 عمر باتری این هندزفری بلوتوث به 6 ساعت افزایش یافته است. اما همچنان در بین رقبای خود که عمر باتری 9 ساعته دارند چندان تحت تاثیر قرار نمی گیرد. علاوه بر قاب شارژر این گوشی، عمر باتری گوشی شما نیز به بیش از 30 ساعت می رسد.

Airpod Pro با قیمت 249 دلار به فروش می رسد. تا به حال ایرپاد پرو 2 در ایران به فروش نرسیده است اما احتمالا تا 2 هفته آینده می توانید ایرپاد پرو 2 را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

شما از همین الان می توانید لوازم جانبی ایرپاد پرو 2 و سایر لوازم جانبی هندزفری و هدفون قاب گوشی را از سایت کالانه خریداری کنید .

برای خرید لوازم جانبی اپل نیز می توانید به این دسته بندی مراجعه کنید .

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 319 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 16:24

بعد از مدت ها انتظار سامسونگ در رویداد 10 آگوست در کنار معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و هندزفری بادز 2 ، ساعت های هوشمند خود را نیز معرفی کرد . سامسونگ امسال گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را معرفی کرد که همانطور که مشاهده می کنید برخلاف سال گذشته امسال شاهد وجود گلکسی واچ کلاسیک نیستیم و این نسخه جای خود را به گلکسی واچ پرو داده است . در ادامه به معرفی و بررسی این دو گجت پوشیدنی می پردازیم .

ابعاد و اندازه

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در دو نسخه 40 و 44 میلی متری روانه بازار می شوند که هر کدام دو مدل بلوتوثی و LTE+بلوتوث نیز دارند .

باطری

مدل 40 میلی متری گلکسی واچ 5 از باطری 284 میلی متری برخوردار است . مدل 44 میلی متری گلکسی واچ 5 از باطری 410 میلی آمپری برخوردار است . باتری واچ فایو نسبت به نسخه های سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است به طوری که بسیاری از کاربران نسبت به تغییر نظر مثبتی داشتند و نقطه ضعف های واچ 4 در این نسخه رفع شده است .

شارژر ها هم در این نسخه پیشرفت داشته اند و سرعت شارژدهی افزایش داشته است به طوری که در این نسخه شما می توانید ضرف مدت 30 دقیقه 45 درصد از ساعت خود را شارژ کنید .همچنین شما می توانید در مدت کوتاه 8 دقیقه ساعت را برای طول مدت خواب خود شارژ کنید بطوری که در مدت زمان 8 ساعت خواب بطور کامل بتواند تمام اطلاعات را ثبت و ظبط کند .

مشخصات فنی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو

پردازنده مرکزی در هر دو مدل پردازنده های معروف شرکت سامسونگ می باشد که اگزینوس W920 نام دارد که با فرکانس 1.8 گیگا هرتز کار نیرو بخشی به این ساعت را برعهده دارد . این ساعت حافظه ی 1.5 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد .

صفحه نمایش

نمایشگر این ساعت ها در هر دو مدل واچ 5 و واچ 5 پرو در نسخه 40 میلی متری 1.19 اینچ و در نسخه 44 میلی متری 1.36 اینچ می باشد که شیشه آن توسط محافظی از جنس یاقوت کبود محافظت می شود .

کنترل علائم حیاتی هنگام خواب

گلکسی واچ فایو و واچ فایو پرو از یک سنسور سه در یک بایواکتیور برخوردار است . این سنسور اولین بار در واچ 4 معرفی شد .

این سنسور که نسبت به نسخه سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است قادر است تا در طول خواب به طور دقیق تری اطلاعات جامع و کاربردی را ثبت و ظبظ کند. سنسور های علائم حیاتی این ساعت شامل ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک می باشد .

سایر سنسور ها

از دیگر سنسور های موجود در این ساعت ها می توان به سیستم موقعیت یاب یا همان GPS داخلی ، NFC ، بلوتوث نسخه 5.2 ، WIFI و LTE اشاره کرد که نسخه LTE حدود 50 دلار نسبت به نسخه بدون LTE گران تر است . از دیگر سنسور های موجود در این ساعت می توان به ، حسگر دما، شتاب‌سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر نور اشاره کرد.

هر دو مدل این ساعت ها از استاندارد جهانی IP68 و 5ATM برخور دارند . که این بدان معناست که هر دو ساعت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند .

رنگ بندی

برخلاف بسیاری از شرکت های سازنده گجت های پوشیدنی و تلفن های همراه سامسونگ امسال نسخه معمولی گلکسی واچ 5 را با رنگ بندی بیشتری به بازار عرضه می کند . گلکسی واچ 5 نسخه 40 میلی متری را می توانید در رنگ های گرافیتی ، رزگلد و نقره ای خریداری کنید . همچنین نسخه 44 میلی متری را می توانید در رنگ های گرافیتی ، نقره ای و آبی سیر خریداری کنید .

گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو برخلاف نسخه واچ 5 در یک نسخه 45 میلی متری به بازار عرضه می شود . سامسونگ این ساعت را از فلز قدرت مند و قوی تیتانیوم ساخته است که بسیار مقاوم می باشد و به همین علت قیمت این ساعت به 450 دلار رسیده است و در نسخه LTE قیمتی برابر 500 دلار دارد .

گلکسی واچ 5 پرو از باطری 572 میلی آمپر استفاده می کند که به شما تا بیش از 2 روز شارژ می دهد . این ساعت از شارژ سریع 10 واتی که دو برابر نسبت به نسخه سال گذشته سریع تر است پشتیبانی می کند .

گلکسی واچ 5 پرو نیز توسط شیشه مقاوم یاقوت کبود محافظت می شود . اما بذل چرخان فیزیکی سال گذشته دیگر در این نسخه وجود ندارد و از نسخه دیجیتالی آن رونمایی شده است . هر دو مدل این ساعت ها از سیستم عامل One UI Watch 4.5 استفاده می کنند که قابلیت های بسیاری از جمله تایپ سریع تر و راحت تر ، نرم افزار های کاربردی مثل SoundCloud و Deezer و غیره پشتبانی می کند . همچنین هر دو ساعت سیم کارت خور هستند و از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می کنند .

شما می توانید برای خرید لوازم جانبی سامسونگ و یا لوازم محافظتی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو به این دسته بندی از سایت کالانه مراجعه کنید.

منبع : مقاله گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در مجله کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 40623 تاريخ : سه شنبه 19 مهر 1401 ساعت: 14:54

آیفون 14 پرو مکس یا آیفون 13 پرو مکس

پس معرفی سری جدید گوشی های اپل یعنی آیفون های 14 خیلی از افراد به دنبال مقایسه آیفون 14 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس هستند .

هر ساله تفاوت های ایجاد شده در گوشی های جدید تولید کنندگان تلفن های همراه کمتر می شود و احتمالا به روزی برسیم که گوشی هم فقط اسمشان عوض می شود و هیچ تفاوتی با سال قبل نخواهند داشت payamarketing...

ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 3:38

 

اگر سال های گذشته توقع تغییرات جزئی از تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه را داشتید ، از امسال دیگر این توقع را هم نباید داشته باشید . در ادامه به مقایسه آیفون 14 و آیفون 13 معمولی می پردازیم.

مقایسه آیفون 14 و آیفون 13

اپل به عنوان سردسته تولید کنندگان تلفن های همراه خیلی از اتفاقات بد بازار موبایل را رقم زد و بسیاری از رقبای اپل اگرچه ممکن است در وحله اول اقدامات اپل را به سخره بگیرند ، اما در نهایت همه از آن استقبال خواهند کرد /:

هنگامی که اپل اقدام به حذف هندزفری های همراه از درون جعبه های تلفن های همراه خود کرد در ابتدا با هجمه های زیادی از طرف سایر رقبا قرار گرفت و بسیاری رقبا اپل را مسخره کردند ، هنگامی که اپل اقدام به حذف شارژر ها از درون جعبه های گوشی کرد نیز با واکنش های بدی مواجه شد ، اما در نهایت مشاهده می کنید که در بازار امروز شرکت های بزرگ همچون سامسونگ نیز دیگر در جعبه های گوشی های خود هندزفری و آداپتور شارژر قرار نمی دهد .

امسال اپل با معرفی آیفون های 14 نشان داد که می تواند گوشی جدید تولید کند بگونه ای که تنها نام آن با نسل قبل متفاوت باشد .

تفاوت ظاهری آیفون 14 و 13

آیفون های 14 در مقایسه با آیفون 13 در ظاهر کاملا شبیه به یکدیگر می باشند بطوری که به سختی می توانید تفاوت این دو گوشی را تشخیص دهد ، در واقع از زاویه روبرو هیچ تفاوتی میان آیفون 14 و 13 قابل تشخیص نمی باشد ، اما در پشت گوشی آیفون 13 و 14 تفاوت هایی دیده می شود که آن هم به سختی قابل تشخیص می باشد اما با دقت زیاد می توان تشخیص داد ؛ دوربین های ایفون 14 از لنز های بزرگتری نسبت به آیفون 13 برخوردار است .

وزن و اندازه آیفون 14 در برابر آیفون 13

آیفون 14 نسبت به آیفون 13 از وزن کمتری برخوردار است ؛ فقط 2 گرم /: ایفون 14 وزنی معادل 172 گرم دارد و آیفون 13 وزنی معادل 172 گرم.

اما با توجه به بزرگتر شدن دوربین ها در آیفون 14 این کاهش وزن بسیار مثبت می باشد .

آیفون 14 به واسطه دوربین های بزرگتر مقداری ضخیم تر شده است

ابعاد آیفون 14: 146.7 در 71.5 در 7.8 میلی متر می باشد .

ابعاد آیفون 13 : 146.7 در 71.5 در 7.65 میلی متر می باشد .

همانطور که ملاحظه می کنید تفاوت بسیار جزئی می باشد

??

مقایسه سخت افزار آیفون 14 و 13

اپل در بخش سخت افزار نیز زحمت زیادی به خود نداده و از چیپ ست های نسل قبل یعنی A15 در آیفون 14 استفاده کرده است که همان سخت افزار استفاده شده در آیفون 13 می باشد . اما پردازنده گرافیکی ایفون 14 ، 5 هسته ای می باشد و نسبت به آیفون 13 حدود 20 درصد بهبود عملکرد داشته است .

آیفون 14 از رم 6 گیگابایتی برخوردار است که در مقایسه با آیفون 13 2 گیگ افزایش داشته است .

برای مشاهده مقاله ی کاملا مقایسه آیفون 14 و آیفون 13 به مجله کالانه مراجعه کنید .

منبع : فروشگاه لوازم جانبی موبایل کالانه

payamarketing...
ما را در سایت payamarketing دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : paya payamarketing بازدید : 11667 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 18:14